Виробник: Energy Vault (Україна)
Робоча напруга: 12/24/36/48 В
Максимальний струм баласта 50 амперів
Робоча потужність: 1500 ватів
Максимальна потужність: 3000 ват
Номінальний струм заряджання АКБ: 0-30 А (регулюється в меню)
Максимальний струм розряджання АКБ: 0-40 А
Компенсація розрядного струму — є
Напруга заряджання АКБ: 0-65 В (регулюється в меню)
Технологія: PWM (ШІМ)
Споживання струму контролером: 10 ma
Температурний діапазон: -30~+60 oС
Розмір 300*120*70 мм
Гарантія: 1 рік
Принцип дії.
Контролер для вітрогенератора EV-1500S у динамічному режимі перевіряє струм і напругу заряджання батареї. Коли батарея розряджена, її опір мало, і тому під час заряджання через неї може піти великий струм (більш ніж 1/10 ємності). Тому в початковому циклі заряджання батареї контролер стежить, щоб струм не перевищував 1/10 ємності батареї. У міру заряджання опір батареї збільшується, струм зменшується й починає рости напруга на АКБ.
Регулювання контролера для вітрогенератора EV-1500S за струмом було б неповно, якби ми регулювали тільки струм заряджання акумулятора, уявіть собі таку ситуацію ми заряджаємо акб на 60 ампер-го струм заряджання відповідно виставили 6 ампер (1/10 ємності) все добре, але тут нам кортить під'єднати інвертор на акб і він почав розряджати акб струмом 13 амперів, виходить, що наша АКБ замість того, щоб заряджатися струмом 7 ампер. Тому в контролері реалізований контроль струму розряджання, коли контролер вітрогенератора бачить, що зовнішнє навантаження (Інвертор) споживає як у нашому разі 13 ампер то контролер збільшує струм від вітрогенератора до 19 ампер виходить 6 амперів піде на акб і 13 амперів на інвертор.
Контролер для вітрогенератора EV-1500S стежить, щоб напруга не піднімалася вище від ліміту, встановленого в меню. Якщо струм або напруга перевищують встановлені норми, то надлишкова енергія скидається на баласт. Усю зайву енергію, яку виробляє гілка, контролер перенаправляє на баласт (або жут бути тени потужність яких має бути більша потужність вітряної турбіни)
Важливо: Баласт потрібно вибрати так, щоб у разі зарядженого АКБ контролер міг завантажити шинка.